For et oppdrag i Husbanken søker vi en Tjenestedesigner med god erfaring innen innsiktsarbeid og kartlegging av brukerreiser.
Dette vil være en 100% stilling i perioden 01.09.23 – 29.02.24, med mulighet for forlengelse.
Om dette høres spennende ut, håper vi du vil lese videre!
Om oppdraget
Husbanken skal gjøre et innsiktsarbeid som kartlegger brukerreisene for både sluttbrukere og saksbehandlere i dag («AS IS») i saksbehandlingssystemet HILS og selvbetjening av lån- og tilskuddsordningene. Innsiktsarbeidet skal også kartlegge fremtidige brukerreiser («TO BE») og foreslå en prioritert rekkefølge på tiltak.
Beskrivelse av rollen
Husbanken søker en tjenestedesigner med relevant kompetanse og erfaring til oppdraget.
Hovedoppgaver:
- Innsiktsarbeid: kartlegge brukerreiser
- Dokumentere funn: visualisere brukerreiser (dagens og ønsket fremtidig – «AS IS» og «TO BE»)
- Workshops: planlegge, fasilitere, delta
- Utforming (oppbygning og innhold) av rapport som dokumenterer arbeidet.
Ønsket kompetanse:
- Visualisering
- Innsiktsarbeid og analyse
- Brukerreiser
- Personvern
Erfaring:
Det er en fordel om du har erfaring innenfor følgende områder
- Erfaring fra offentlig sektor
- Erfaring med komplekse tjenester
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt. Et sterkt engasjement for design og forbedring av offentlige tjenester. Du må ha gode samarbeidsevner og være vant til tverrfaglig teamarbeid.
Høres dette interessant ut?
Da ser vi frem til å høre fra deg!
Fyll ut skjemaet nedenfor, eller ta gjerne direkte kontakt med Johan dersom du vil vite mer om oppdraget.