For Husbanken i Oslo, søker vi en teamlead ressurs. Som teamleder bør du ha erfaring med smidig metodikk og endringsstyring. Du skal holde oversikt over teamets aktiviteter og prioriteringer og rapportere fremdrift tilbake til prosjektledelsen. Viktige egenskaper du har er evnen til å ivareta god kommunikasjon mellom alle interessenter samt være god til å fasilitere møter og diskusjoner. Rollen vil også fungere som en brobygger mellom fagside og IT og bidra til å avdekke og strukturere organisasjonens behov for innsikt i egne data. Du bør ha kjennskap til komplekse tekniske løsninger, helst innen datavarehus-området.
Hovedoppgaver
– Lede teamet i henhold til smidig metodikk
– Gjøre løpende prioritering av oppgaver sammen med teamet
– Sikre effektive prosesser og god informasjonsflyt
– Fasilitere møter og diskusjoner
– Avdekke og strukturere brukernes behov
– Kvalitetssikring og nyttestyring
Rolle: Teamlead
Kompetansekrav:
– erfaring med smidig metodikk og ledelse av smidige utviklingsteam
– erfaring med behovsanalyse og strukturering av behov
– erfaring med bruk av Jira, Confluence og Git
– God forståelse for datavarehus og rapporteringsløsninger
– God forståelse Innsiktsarbeid
– God forståelse Informasjonsplattform
– Gode norsk- og engelsk- kunnskaper
Ønskede krav:
– erfaring fra komplekse tekniske løsninger, gjerne innenfor offentlig/bank/finans
– Agil coaching
– relevante sertifiseringer
Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontakt Johan om du har spørsmål til oppdraget.