For et spennende selskap i Oslo søker vi en IT-supportkonsulent.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
Supportfunksjonen har ansvar for 1. og 2. linjesupport, og er vår IT-avdelings ansikt utad.
Som supportmedarbeider vil du bidra til å understøtte vårt selskaps strategiske mål.
Om oppdraget:
Besvare henvendelser på telefon, via sakssystem eller personlig oppmøte
Utvidet support og deltakelse i forvaltning av våre forretningssystemer som benyttes i hele verdikjeden:
o MS Dynamics AX 2012
o MS D365
o Egenutviklede systemer
Support og feilsøking/feilretting for våre interne kunder:
o Windows og Office365 (Digital arbeidsplass)
o Interne applikasjoner
o Brukeradministrasjon (Active Directory)
o Citrix
o Kommunikasjon og telefoni
o Printere og møteromsutstyr
o Bestilling og konfigurering av hardware som pc, printere og håndterminaler
Kontakt mot 3. linje support og eksterne leverandører
Ønskede kvalifikasjoner:
God erfaring fra lignende roller
Teknisk utdanning (Bachelor/teknisk fagskole) og noen års relevant erfaring
God erfaring med Office365, Windows 10 og Active Directory
Stor arbeidskapasitet og gode kommunikasjonsevner
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
Det er også en fordel om du har erfaring fra noe av det følgende:
God erfaring med MS Dynamics AX og eventuelt andre ERP-systemer.
Kjennskap til ITIL-prosessene Incident, Request og Problem
Høres dette interessant ut? Vi ser frem til å høre fra deg!
Kontakt Johan om du har spørsmål til oppdraget.